Traballaremos o Debuxo, a Pintura e o Deseño en interacción co traballo que os alumnos vaian experimentando na Danza, no Teatro e no Movemento e viceversa. Compartindo e aproveitando, por exemplo, pequenos contos ou imaxinacións dos nenos nas distintas disciplinas. Traballando a técnica do acrílico e do grafito encadrado no tema do corpo humano, as partes do corpo e o seu movemento.
OBXECTIVOS DURANTE O CAMPAMENTO
- Estudar o rostro dun compañeiro, con trazado simple.
- Representar emocións que suxiren determinados movementos do corpo mediante o debuxo, con siluetas que o definan claramente.
- Valorar as ideas que propoña un mesmo e a dos compañeiros.
- Deseñar rutas de movemento mediante figuras representativas.
- Estudar a cor, buscando o maior contraste entre a figura e o fondo.
- Analizar a composición do deseño para plasmar na tea dunha camiseta.
- Apreciar e sensibilizarse no mundo visual que nos rodea.
- Participar nas actividades dun xeito reflexivo, activo, creativo e participativo.
CONTIDOS
- Rostro humano. Expresións faciais.
- Diferentes posturas dinámicas nas que o corpo humano pode situarse.
- Percorrido do movemento dun corpo danzando. (recorrido en 8 debuxos)
- A teoría da cor.
- Figura e fondo.
- Técnicas de composición (para conseguir unha distribución e disposición dos elementos que se inclúen no diseño a realizar, de forma equilibrada).
- Técnica en húmido; pintura acrílica e témpera.
- Técnica en seco; grafito.
ACTIVIDADES
- Realización dun retrato figurativo dun compañeiro, escollido ó azar. Técnica en seco, grafito. Actividade na que se traballan diferentes expresións, escollidas por eles, coas que identifiquen ó compañeiro coa impresión que lles dea.
- Estudio das posibilidade de movementos das partes do corpo humano, con siluetas con atención ós puntos de conexión entre as diferentes partes.
- Realización de bocetos du acción dun corpo danzando, para representar en 12 “frames”, debuxos continuados, que permitan visualizar o movemento da persoa.
- Crear un reloxo co círculo crómatico, que utilizarán para situarse en contraste nos seus fututos diseños, para estudiar a teoría da cor.
- Compoñer un diseño para a súa camiseta, cun movemento escollido por eles, no que se traballará a intensidade, repetición, tamaño, relación, oposición …. para conseguir un deseño equilibrado con harmonía de cor.
TERRA E LUME (2 elementos da natureza)
Obras realizada por alumnos